- 2023-03-25T14:00:00+01:00
- 2023-03-25T23:50:00+01:00
Jornada d’autoimatge: Dinar popular
https://mediona.cat/events/jornadaautoimatgedinarpopular/
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
https://mediona.cat/events/jornadaautoimatgedinarpopular/
http://www.font-rubi.cat/taller-de-trufes-i-flors-caramelitzades
http://www.olerdola.cat/events/esplai-mensual-infantil-4
Sessió en col·laboració amb AMNISTIA INTERNACIONAL. Producció del grup Abacus. És poc sabut que durant bona part del S.XIX, Catalunya també participava activament en el tràfic d'esclaus, i tot i la seva abolició des del 1820, centenars de negrers catalans van seguir amb aquesta pràctica il·legal.
Dirigida novament per Matt Bettinelli-Olpin i Tyller Guillet, on tot està metículosament ben pensat i tot l'equip funciona a ple rendiment. El resultat és una increïble pel·lícula plena d'emocions i que la converteix en la millor seqüela de la saga. No us perdeu la VO del diumenge.
Representació de l'obra "JUGANT AMB MOLIÈRE (DE BANYES I TRENCABANYES) de Juan Antonio Castro, versió de Josep Ma. Vidal. A càrrec de grup "TALLER D'ASSAIG TEATRE-TAT" de Vilafranca
Representació de l'obra "UN DÉU SALVATGE" de Yasmina Reza, a càrrec del grup "CRIATURES" (Ordal).
https://cultura.vilafranca.cat/agenda/contes-de-santa-maria-diumenge-de-rams
https://www.gelida.cat/actualitat/agenda/programacio-escenica-23-animals-de-companyia-teatre.html
Representació de l'obra "ANIMALS DE COMPANYIA" d'Estel Solé, a càrrec del grup "ATREZZO" de Vilafranca.