Les tres morts de Batiste és una sessió de contes tradicionals, succeïts i contes propis que tenen com a eix central el poble de Penàguila als anys 20 I 30 del segle XX i la vida de Batiste, l’acordionista, un home que va morir tres vegades i no el van soterrar mai.
La sessió és fruit del treball realitzat a partir de les històries que m’han contat tant a Penàguila com a altres pobles. En algunes es poden endevinar els contes tradicionals, altres són contes de creació pròpia i molts són succeïts. En aquesta sessió la meua intenció és passar‐ho bé, i fer‐ho contant històries que formen part de la nostra manera de ser. Històries que s'han contat i encara es conten de manera espontània.
Per a més informació contacteu amb: https://enveualta.com/espectacle/eva2023-penedes-almudena-frances-el-vetlatori-del-tio-batiste/
- Quan 10/06/2023 de 20:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)
- Tipus de durada Curta (màxim 3 dies)
- Nombre de sessions i periodicitat
- Modalitat Presencial
- Ubicació Plaça Verge dels Pobres. Can Cartró
- Municipi Subirats
- URL de l’activitat o l’esdeveniment Més informació
- Preu Activitat gratuïta
- Organitzador Festival EVA