Llistat agenda
Càritas
Setmana de la Gent Gran: Taller de bijuteria
Deixalleria mòbil a Clariana
VULL VENDRE PER INTERNET, PERÒ PER ON COMENÇO? COM TRANSORMAR DIGITALMENT UN NEGOCI DE PROXIMITAT
Detallarem quines són les eines més adequades per a cada comerç i servei de proximitat, entenent que les eines i el canal digital serà un complement a la botiga física, portant tràfic físic a l'establiment, alhora que podem complementar les vendes a través d'una botiga online i/o amb diferents marketplaces genèrics com Amazon, o especialitzats per sectors i territoris.
Continguts
Sessió 1:
- Situació del món de l'ecommerce i quines són les amenaces i oportunitats per als negocis locals (comerços i serveis de proximitat)
- Conceptes de màrqueting bàsic per a la correcta implementació de l'estratègia online: DAFO, Segmentació i Posicionament de marca
- Fem que els nostres clients potencials ens trobin. Eines de promoció online. L'embut de tràfic cap a la nostra web perfils
- Com crear una web eficient per a les nostres necessitats? Selecció del CMS (wordpress, prestashop, shopify), segons necessitats
- Altres necessitats per a la web: Logística, TPV's, RGPD i política de cookies
- Els 4 canals principals de captació de tràfic: cercadors, xarxes socials, marketplaces, directoris i eines de fidelització
- Tràfic orgànic versus tràfic de pagament de cada canal: quan i per a què fer servir cada un d'ells?
Sessió 2:
- El món de Google: el SEO, el SEM i les fitxes de negoci local Google My Business per a negocis locals
- Les Xarxes Socials, en funció de la segmentació de cada negoci: B2B i B2C. A quines he d'estar i sota quin format?
- Els marketpleces i directoris: els centres comercials online on he d'estar. M'interessa ser a Amazon? Què he de tenir en compte?
- Eines de fidelització: Emailing, notificacions push, aplicació's, Whatsapp business
- I tot passa per analitzar dades i prendre decisions segons resultats: Google Analytics, Search Console, Insights. El ROI
18a Setmana de la Gent Gran. Festa de l'envelliment actiu. Exhibició de balls en línia
Bibliobús
FACTURA ELECTRÒNICA: QUÈ ÉS I COM FUNCIONA
Aquests taller té com objectiu:
- Promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats.
- Ajudar a la petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica.
- Ajudar a les entitats locals en la tramitació i justificació de subvencions.
- Ajudar a les gestories en la seva relació amb l'administració
- Ajudar a col·lectius professionals o socials concrets en la seva relació amb l'administració
- Donar a conèixer de forma pràctica el dret d'accés a la informació pública
Visita guiada al parc de l'1 de octubre i properes intervencions PIICC
Passejada guiada pel Parc de l'1 d'octubre.
Dins del programa d'actes Primavera 2022, Passejades guiades i altres activitats.
Passejada guiada per conèixer de primera mà les accions i els criteris que s'han tingut en compte a l'hora d'urbanitzar aquest espai que ha d'esdevenir un nou espai de referència al municipi. També es podran conèixer les properes actuacions previstes en el marc de les actuacions del PIICC (Pla d'Intervenció Integral Centre-Carrer Comerç).