Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Navigation Bar

Aquest curs proporciona els consells i suggeriments necessaris que permetin a l’emprenedor iniciar accions de màrqueting i poder fer el llançament del seu negoci, tenint en compte la situació d'inestabilitat actual.

Adquirir una visió global del màrqueting necessari per a introduir el nostre producte o servei en el mercat amb una estratègia personalitzada.

El teu nou producte o servei està preparat per a sortir al mercat? Prepararem una estratègia que faci que aconsegueixis ràpidament nous i fidels clients.

Continguts:

  • Identificació del client i del mercat objectiu. A qui ens dirigim? On estan?
  • Investigació de mercat i visió de futur. Evolució i anticipació del mercat objectiu
  • Identificació de les necessitats que cobrim ara. Quins són els beneficis pels meus clients?
  • Identitat gràfica i marca. Com ens reconeixen?
  • Comunicació de la "proposta de valor". Quin és el valor diferencial de la nostra proposta?
  • Selecció de la xarxa social adient. On ens troben? Identitat digital
  • Networking del sector. Connectat amb altres del sector, proveïdors, empreses competidores, possibles clients
  • Creació de storytelling. En quina història ens identificaran?
  • Visualització del producte/servei i reputació online. Què diu de nosaltres Internet?
  • Newsletters i suports online. Quines eines de màrqueting utilitzarem?
  • Contingut de l'estratègia de màrqueting. Generar i construir contingut per connectar amb el client

 

  • Quan 04/10/2022 de 09:30 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC200)
  • Tipus de durada Curta (màxim 3 dies)
  • Nombre de sessions i periodicitat
  • Modalitat Presencial
  • Ubicació Sala d'actes del Consell Comarcal de l'Alt Penedès
  • Municipi Vilafranca del Penedès
  • URL de l’activitat o l’esdeveniment
  • Preu Activitat gratuïta
  • Inscripció Inscriu-te
  • Organitzador Barrachina Castellà Consulting, SLU